Ammara ikut muka sapa?

Comel tak?

Comel tak?

Ini my bam bam baby girl.. Nur Ammara Delisya.. Nama dah seddap dah.. Macam nama ex awek aku plak.. ha ha.. marah bini aku kalau dia tau..

Ammara nie ikut comel macam aku ke? Comel macam ibu dia?

Ini anak perempuan yang pertama.. nervous aku.. Macam mana laa nak jaga anak perempuan nie.. Sebelum nie, 2-2 hero.. Tak laa nervous sangat, sebab sama spesis.. tapi kat Ammara nie, nervous plak aku..

Sapa lagi comel?

Sapa lagi comel?

Sekarang dah masuk 4 bulan, cepatnya masa berlalu, dah start nak meniarap. Keep it up girls.. Semoga, yang ini bakal jadi anak yang solehah..

Sejuk perut ibu dia mengandung.. Bila perut bini sejuk, Perut abah dia pun sejuk jugak laaa..

 

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.