Settlekan Hutang Kad Kredit

Muflis kerana kad kredit

Muflis kerana kad kredit

Settlekan Hutang Kad Kredit?

Aku rasa memang ramai yang nak tau cara Settlekan Hutang Kad Kredit kan?

Maklumlah, memang terasa azabnya bila duit gaji bulanan kita habis dengan bayar hutang kad kredit saja. Itu tak termasuk hutang yang lain lagi. Betul tak?

Tension!!! hutang bertimbun!!!

Aku pun terasa benda yang sama juga macam mana untuk Settlekan Hutang Kad Kredit. Tapi alhamdulillah, akhirnya dapat juga aku kurangkan hutang kad kredit aku.. Tak dapat aku settlekan semua, tapi dapat kurangkan dari 4 kad kredit kepada 2 kad kredit saja.

InsyaALLAH, aku mungkin hanya kekal akan pakai 1 kad kredit saja, andai ada kegunaan waktu kecemasan..

Disini aku nak kongsikan macam mana aku settlekan hutang kad kredit aku nie.

Settlekan hutang kad kredit

Korang pernah dengar nama Shamsudin Kadir?

Aku 1st time tahu tentang Shamsudin Kadir masa baca buku dia dulu.. “Makan Gaji Tetapi Kaya”.. Tapi hampa sebab apa yang dia tulis aku tak amalkan.. Masih lagi dengan nafsu muda, menunjuk kekayaan.. Tapi sekarang aku dah mula menyesal.

Aku harap orang yang muda dari aku, yang penting anak-anak aku tak lakukan kesalahan yang sama.

Awas perangkap kad kredit

Tapi setelah ada masalah cara untuk Settlekan Hutang Kad Kredit, akhirnya aku terjumpa ebook yang dia tulis. Dengan harga rm30 buat masa sekarang, terus aku sapu..

Pendapat aku memang berbaloi, memang cara lain dari yang lain.. Ada satu tue, tips yang korang bayar kurang dari yang korang hutang.. Memang sempoi…

Dengan modal rm30, aku rasa korang memang tak menyesal beli ebook nie.. Serius aku cakap, insyaAllah boleh cepat settlekan Hutang Kad Kredit korang.

Ini adalah berdasarkan pengalaman peribadi aku sendiri..

Hopefully korang beli Ebook nie.. Dengan harga rm30 lagi..

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang akan mengubah apa yang ada pada diri mereka”Surah Ar-Rad, ayat 11

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.