Sambut Birthday Adam Di Sekolah Pasti!

Adam tak sabar nak potong kek

Adam tak sabar nak potong kek

Akhirnya keinginan Adam dituruti. Dah berapa lama dia dok sebut nak potong kek di Sekolah, rasanya dari awal tahun lagi. Asyik dok tanya saja bila birthday dia.Dia nak potong kek di sekolah, nak sambut dengan kawan-kawan.

Agak-agaknya kawan sekolah banyak dah buat camtu. Dia pun teringin juga. kalau tidak, macam mana dia tau kan?

Dengan Cikgu Azah, guru kelas Adam

Dengan Cikgu Azah, guru kelas Adam

Memandangkan aku baru lepas bercuti hari raya, tak dapat laaa aku nak sambung cuti, untuk sambut sekali tengok macam mana sambutan di sekolah Adam. So aku cuma sempat beli kek dan beberapa paket dan balang gula-gula saja. Esoknya aku bagi semua kat cikgu dia tolong uruskan. Nasib baik cikgu dia ok. he he.

Aku siap bagi 2nd handphone aku untuk cikgu dia rakam atau snap gambar waktu Adam nak potong kek. Terima kasih banyak-banyak laa kepada Cikgu Pasti Ar Raudhah yang membantu menjaya birthday anak sulong aku Adam nie.

Belon untuk budak-budak main

Belon untuk budak-budak main

Tak sempat beli hadiah untuk Adam lagi, nampaknya tunggu masa laa aku bawa dia pilih apa yang dia nak. he he. Silap-silap nanti Aisy pun dapat sekali. Itu laaa pakej 2 dalam 1. Memang terbaik..

facebook Pasti Sekolah ADAM (Ar raudhah)

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.