6 responses

  1. Farah
    July 3, 2014

    Benda ni turut berlaku pada anak saya. Mak mertua kata tak payah buat ape pun sebab dia akan hilang sendiri. Benda tu normal untuk budak kecil. Alhamdullilah. Lepas 3 bulan dah takde dah macam tu

    dari
     
    Baby Shop Malaysia

    • fazrol
      July 3, 2014

      Memang akan hilang cuma nak cepat atau lambat je.. InsyaAllah kita hanya berusaha, Allah yang tentukan..

  2. boni kacak
    January 10, 2013

    boleh dicuba ni.. terima kasih bro sebab berkongsi

    • Fazrol
      January 11, 2013

      Sekadar berkongsi..

  3. Myra Jay
    January 10, 2013

    Ok, boleh cuba kalau ada sesapa terkena sakit ni..Teringat masa dok asrama dulu, ramai kaum aspuri berebut2 nak dpt sakit ni..hahaha :D

    • Fazrol
      January 11, 2013

      Aspuri sebab nak ponteng.. Ha ha…

Leave a Reply

 

 

 

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Back to top
mobile desktop