6 responses

  1. Muhammad Safie
    April 15, 2010

    pihak berkuasa kene ar amik tindakan..betul x..jgn senyap je..

  2. Afendy @ Ustazkodime
    April 15, 2010

    Ala malaysia terlalu baik hati sgt..dah rasa mcm negeri apa tah..pendatang wat mcm rumah sendiri,dah tu x hormat org kita..lepa plak yg nak control…Sape yg rasa ada "kuasa" jaga malaysia tu,jaga la elok2..tegas la sikit…jgn smpai ahli keluarga sendiri jadi mangsa pendatang baru nak menyesal..lg 1 nanti kt akhirat nk kena jawab oOO…org tempatan silap sikit dah kena,tp org asing…???fikir2 la sendiri..aku ckp banyak pun x guna..So nanti time mati kita sama2 ungkit,biar "kepala" yg menjawabnya…

  3. x-po
    April 15, 2010

    ada ek berita ni? dari mana ko dpt bro?

  4. h3r0
    April 17, 2010

    x-po – Dari kosmo bro.

  5. mie
    April 17, 2010

    ooo..baru ku tahu!!!apa nak jadi la skrg ni

  6. Anonymous
    May 26, 2010

    Adakah anda dan pasangan anda sudah jemu dengan posisi-posisi seks yang sama setiap kali berasmara?Kamasutra Bergambar (Bahasa Melayu)

Leave a Reply

 

 

 

CommentLuv badge

Back to top
mobile desktop