2/26/2009

Teknik untuk menginsafkan orang ramai


Agak-agak korang ok tak kalau majlis perbandaran mana-mana bandar di Malaysia ini buat gambar macam ini. Confirm orang boleh insaf macam ini. Siapa tau gambar ini ambil dari negeri atau tempat mana?





4 comments:

  1. ni banyak kat tempat belajar aku nie..hi3
    yg penting papan tanda tu xde eh :p

    ReplyDelete
  2. Oo.. kat UUM ada erk?
    xprnh perasan pun... he he..

    ReplyDelete
  3. ada la..tp da kurang..
    kecian moyet2 tu,pokok banyak kene tebang..
    dlu mcm kat cameron highland,skg cam kat africa..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana meninggalkan komen.
Sekiranya ingin mengetahui email anda sudah dibalas boleh klik pada
Subscribe by email di bawah kotak komen ini.